Tuesday, February 16

bermulanya selasa.....

ari ni dh slase..mknenye juz tinggal 6 ari cuti....homeworks byok gler tp satu ape pn ak xsntoh ag...huhu..=(
ingatkn nk ciapkan tutor kimia dlu tp lnsung xde idea nk wat..dh la part 2 susah gler..sal ligands2 ape ntah!!penin aku......
Aaaaarrghhh!!!tension gler!!!dh la bkak cuti ni penoh nga midsem je... waaa!!!pe aku nk jwb??!!satu ape pn xstadi ag..
igtkn ble abe duk dkat cenang je, tp cam same je...bwu igt nk swoh abe ajo tp abe pn hancuss!!same cam ak,x paham pape...bertmbh2 la tension aku..

emm..nk cter sal smlm punyer cter plak..tgoh syok2 ktowg ondaway nk g anta limi kt skool dye,tetbe je kete wt hal..mapuh tgoh jln!!memang kiok!!!nseb baek dan lpas retok, klu x xtaw la...mst jd jam..dhla maren jam gler!!sume owg nk p keje...dh abh cuti kan!!!k, berbalik kt cter aku xd..mule2 ingatkan juz bateri weak je..rupe2nya memang dah kiok teruh!!!ntah pape ntah kt dlm 2 hok putuh.aku nk gtaw pn aku sndiri xtaw..bknnye aku reti pape pn sal kete ni..tau naek je...bkn aku drive, tp ayh la...hehe....=P
nk jd ke cternye, aku,mak nga lia terpakse la menapak perlahan2 tuk balik ke umah..nseb baek dekat je,lam 5km jh..(dekat ker???!)limi dh slamat naek bah..nseb baek kbetulan time 2 bah mai..mknenye xla terulang tragedi ye cm taun lepas..keh xdop bah punyer pasal sapa ye jln kaki g tido sejid pulau duyong..jauh kowt!!!aku pn xtaw mai tnage mane ye jln jauh 2..dh la pg2 sok menapak balik ke bando..gler!!!klu aku knpem2 dh kiok!!
eh2..aku dh melalut sapa mane ni??!!k2,smbung blik cter ktowg bertige menapak xd..aku punye la syok jln2 smbil dgor lagu sapa xsedor mak nga lia tertggl jauh kt blkg..xksah la...aku pn terus berjln nga lajunye....jln,jln,jln,jln....akhirnye sapa kt umah...letih 2 xyoh nk cter la..xdan2 nk duduk,kne g amk mak nga lia plok...2x ulang alik,akhirnye leh la aku nk rehat sat...2 pn xlame..mak swoh g beli kopok plok kt klulut...merempit la lg..tp,kli ni nga leha plok...rama gler owg..jujuk bratur 3 baris..aku sbgai owg c2(hehe..perasan!!) wat ligat la sket..aku bratur alik kopok rebus..hehe..nk derah punyer psal..pdhal nk beli kopok goreng...duli ape aku!!haha..sesekali wat jhat sket!!!lam kt sejam gok bwu sapa turn ak..yahoooo!!!akhirnye!!!penantian memang satu penyksaan!!!!!time blik,smbung la merempit..laju punye psal sapa aku xnapok bonggol kt dpan..nk ngelok ke bonggol 2,last2 msuk rokk!!haha..nseb baek xjtuh.klu x, xdop la namenye nk mkn kopok 2...hehehe....g2 la bdok buah kn!!!(mak kate)...

uiih...pnjang aku cter...hehe..biasak r...k la,lapo ni...nk goreng kopok dlu....xabeh2 nga kopok!!!haha...owg ganu sejati kn!!!!idup kopok!!!hahahaha......


~~~phia@home~~~
(tumpang wireless jiran..hahaha)

No comments: