Thursday, October 17

terawang2???

salam...

fuhhh, giler bersawang blog aku...siyes lame xbukak..nk bercerita pn mls skg ni..huhuhu...
ni dh terbukak, alang2 wt la entry baru sejengkal dua..*aci takk???

xde mende pn nk citer sbnarnye...
terawang2 cm tajuk n3 aku ari ni..hhhahahaha...
skill berciter dh kurg skg,,mgkinkah sbb dh kurg bersosial????
huuhuuhhuuuu..xtau nk kate...tp, rase cm dh terlebih sosial pn ye... haishhh!!

zmn study skg siyes dh laen...kls xbyk, kwn2 pn dh kurang...asyik2 duk mengadap muke sama, xberkembang langsung!!!huhuuhuhu...naseb la dpt member yg agk sekepala esp my roomate..same2 senget je cm aku...n nseb la dpt member2 opis yg ok...kalu x, xke giler namenye aku,...
dh la tetbe berubah jd sopan sket mase baru2 kenal dorang...hahhahahha...kalu egt memg lawakkk...aku sopan?????hakhakhak....ITU TIPU!!!! :P

aku pn xtau nk citer pe sbnarnye nie..huhuuuhu...tp, tajuk siyes xleh blahh...mst korang dh pikir mende laen kn????hahhahahhahaha

bab mood terawang2 tu dh kurang dh kot...lps kene brainwash ngan member2, ilang dh angau aku...hahahhahahahahha...tp, sadis sungguh!!!

k la...aku pn xtau dh nk taip ape...siyes otak xjalan..cm aku kate td xberkembang...isk3..
so, akhir kate......
gud nite u olls...sweet dreams....*gaye cm gedik giler*

babai!!!!

2 comments:

Nick Ninos said...

Ahahaha, macam comey je Ya terawang-awang. Dang terbang dok? heeee =D

phia_blues said...

hhahahhaaha...xdan nk terbang, jatuh dulu...huuhuhuuhu