Sunday, December 8

aku suka dia..???

assalamualaikum wbt...

boringgg....
ni sbb utama aku wt entry mlm ni...boring giler, serius!!
duk sorang2 lam bilik, xdop teman..memg boringgg...sunyi...huuhuuu

idup sensorang kt u ni tnpe member lame memg boring...rindu kt korang2 sume...hhuhuhuhu
bkn xhargai member baru, tp mostly dorg bizi nge idup memasing..knpem xdan nk layan aku yg sikit giler ni..*terpakse mengakui hakikat yg satu ni

naseb la de jgk member leh wt teman..die satu2nya..rajen lyn giler aku..teman aku tem boringg..teman amk angin mlm..teman aku mkn mlm2..teman memontelkn aku nge mkn tgh2 mlm..huuhuhu
semua die yg temankn..tp, terase cm kacau idup die pn yerr..yela, aku bkn sape2..kwn semata2...xkn aku nk amk je mase free die..mst die de life sndiri kn??? haishh...*baru terpikir sal ni..huuhuhu

kalu aku sunyi, memg die la mangse..xtau la die ikhlas ke x..or terpakse....
tp, die still kate iklas nk temankn aku...
terasa mcm aku byk giler susahkn die..kdg tu, hal remeh pn aku cari die..tp, kalu kes abg aku masuk ospitel ritu, siyes aku perlukn die..ak xde kwn sgt kt cni..serius!! isk3...
aku cari die...time tu memg trase cm sgt2 susahkn die...tp, aku bkn reti nk tnjuk mende tu,..aku marah die lg ade la..,smpai die terkedu tem aku tunding jari betol2 dpn 2bijik mate sepet die..tp, aku xmtk maaf..aku tau slh aku, tp lidah kelu tem tu...memg baran aku xilang lg, sbb aku bleh marah org yg susah payah dtg nk tlg aku...sgt xpatut, tp...ntah la.... :(

mlm tu aku sgt2 kesal..tp, aku xreti nk gtau die..aku hargai kwujudan die..serius!!!
mlm tu, aku nangis sorg2...mulut aku lancang, gerak laku lagi la biadap...aku nk sgt mtk maaf, nk sgt ckp aku bersyukur sgt ade die time tu..nk sgt ckp aku hargai kewujudan die..nk sgt ckp, die bleh tenangkn aku walau dlm kata2 sinis die..dlm ejekan die.. tp, smpai ari ni aku xckp..xtau cmne nk ckp, nk luah sume tu..ari2 duk pendam je,..kdg tu tetapkn ati nk gtau tem lepak, tp xterkeluar sepatah pn..mgkin mende ni selama2nya hanya mampu terpendam kt lubuk ati je...:(

tp, serius aku hargai die..aku cuba luangkn mase tuk die..teman die mkn..mybe tu je cara tuk aku bls budi die..aku xtau cmne nk bls balik ngan ape die buat utk aku slama ni..mane die pegi, die gtau aku..walau aku xamk kisah pn tem die ckp...kdg tu aku terpikir, perlu ke aku gtau die mane aku pegi...mcm kes mggu lps, aku g johor...spatah aku xckp kt die..pdhal mlm tu, aku chat je ngan die..mase kt sna baru la aku msj die..die terkejut, duk cbuk tye aku wtpe sana, g ngan sape, stay mane..sgt amk berat..n serius aku terharu...

arini,,..kami g muzium polis..ikut ati, xteringin pn nk ikut..sbb aku bkn minat bab2 sejarah ni..memg fail!!uuhuhuuhu
tp, last2 aku pegi jgk...konon nk penuhi ajakan die.."jom la g wehhh, teman aku.."
aku pkse diri siap2 uniform mlm td..n pg td sibuk die kol tye aku duk mane..takut aku xikut ke ape???
sbnarnye aku mls sgt nk g...xnk kacau die..bia die spend mase ngan org laen..alasan aku, xnk kacau daun..hehhehehehhe
tp, sbb ayt tu..sbb pkirkn die byk spend mase tuk ak..sbb pikir byk budi die kt aku..aku g jgk...
kata die, konon nk aku temankn..tp, last2 aku jln sndiri...bwk diri sensorg..nk bergaul dgn bdk2 laen, aku xreti...dorg pn cm segan smcam nk tegur aku..huhuuhu
aku duk jln sorg2, tgk pameran sorg2..kusyuk aku duk tgk senjata, ade org langgar..toleh sekilas,tgk die menyengihh..aku tau mksud sengih tu, mst nk kacau aku..ckp sepatah dua, die pegi...layankn budak2 ni sbb die diamanahkn jd guide bdk2 ni..aku jln lg sorg2..letih jln, aku duk menung kt luar muzium..lyn tgk perangai bdk2 ni..terengat kt member2 dulu..huhuuuhu
die ajk join bergambar, aku wt derkk..mls nk jalan, dgn perut lapo se hal dh...nk tggu balik punye la lame..sbb bas park jauh.. aku duk jauh dr bdk2, duk sorg2 dgr lagu...tetibe die dtg, duk sblah aku..cik dh pandang semacam, aku tau je mende tu..nk halau xsapa ati..naseb la de 2org bdk ni duk dkt, xde la awkward je duk ngan die..sibuk die tye knape aku senyap..ak bg alasan laporr..sbb die memg tau aku mls ckp kalu laporr..sbnornye aku xreti nk bergaul, xreti nk jd mcm die..ramah, smpai abs org die tegur n kacau..sapa la die tegur aku mcm nk mkn org sbb lapor..aku gelak je, lyn je die ngarut...
sapa kolej, laju aku cari mkn..xtgk kiri knan..die gelak je, tlg pass pinggan..sbb die ajk aku lintas queue, smbil gune alasan "kite pegawai, xkn nk beratur pnjang.." memg xsnonohh..nseb la bdk2 ni xckp ape, dorg duk gelak je sbb tau aku memg lapor..hhahahhahahahaha

abs mkn, konon nk sembang dulu..tp, sbb silap pilih port, xde mkne nk sembang..duk skali ngan cik, memg xde mkne aku nk lyn die..die senyap, abskn nasik..aku pn lupe terus psl die ajk sembang..hahhahahaha..bile lg nk tgk die senyap abskn mknan, xmencelah sepatah..tp, pg td pn...cmtu jgk..aku xtegur pn die..layan je cik2 ni..tp, memg die senyap..hahahhahahhaha

aku xtau nk act cmne sbnarnye...ak xtau nk tafsir pe kau rase..nak kate dh jatuh ati...tp, knape ase cm juz leh kwn je..tp, aku selesa dgn die...walau aku baru je rapat nge die, aku tau aku leh percayakn die..member2 slalu sakat aku kate aku dh jatuh ati, tgkap cntan ngan die..dulu aku knpiden leh ckp x..tp, skg...kene pikir pnjang..hahhaahhaa

kadang tu, nk tau pe die rase...tp, aku xbrani...takut hubungan kwn antara aku n die putus gtu je...so, aku pendam jela... go with the flow jela...huuhuhu..tp, aku xtau nk tafsir mende aku rase...mgkin sbb aku sunyi..sbb tu kott...ntah la... aku mls nk pikir sbnornye...aku slalu je duk gurau ngan die, ajk die nikahh...tgk pe die kate..hehehhehheehe

hmmm...aku pn xtau nk stori gane lg..nati la kott2 de entry "aku suka dia..??? part 2"...hehhehehe...
n kalu aku rajen nk post lg..
k la, stakat ni dlu...*pdhal stori pjg cm cerpen dh..hahhahahahha...
tata babai nanite..:)

No comments: