Wednesday, August 18

wat i've done?????

salam....

rindu sgt2 nk wt n3 bwu but mase yg sedetik cume benar2 menghalang aku tuk menghadap blog ku ini...huhuhu
nape sem ni ak ase cm still xleh nk adapt ag???pdhal dh lbey sebulan aku berkampung di ukm yg sedikit terchenta ni...ak sndri pn xtau...huhuhu
keje aku melambak2 tapi skmo aku xdop mood...agk2nye la bile la mood 2 nk mai???soalan hok slalu aku tanye kt diri aku saban waktu...huhuhu
sabar la phia...suatu mase nati msti saat 2 akn kunjung tibe..sementara menanti,hadapi la ari2 yg mendatang nga redha n tabah....

rini aku ase letih sgt2..mood pn kureng je start dr bgun tido pagi xd..mybe coz aku xsahur kot..2 la Tuhan nk tnjuk..org laen stay up cz stadi but kami2 wt mende hok lagho...pe x nye, aku duk cbuk nga hadap game hok xlari ke mane 2, baz n mek tot shema 2 duk syok melayan movie...akhirnye, ni la akibatnye...xkejut sahur...huhuhu
hok aku sedih nye cz perut aku kosong je dri mlam disebabkan sakit perut, n juz isi nge karipap je sebutir b4 tido...syukur la sempat jgok aku meng'ngap' karipap 2...hahahha...tapi, air lnsung xmasuk yg btol2 wt aku terhydrate ari ni....isk3,sabar jela...tapi, aku still menggagahkan diri tuk menghabiskn pose ku yg pnuh nge cabaran sepnjang rini...

hmmmm...jauh benar aku melalut2, duk cter sal aku rini je...
berbalik ke tajuk n3 aku yg agak tertanye2 2...huhuhu....macam2...

aku tau mood aku sgt xbpe nk ok ari ni...tp, kecian kt member2 aku turut terkena tempias angin kus2 aku 2...sabar ea member2 ku smue...
bermule dr pagi, aku duk ngepek je sorang diri, cam orang gler pn ade..tapi, bukan gler..aku bengang sgt kt sorang member aku ni sal tket nk blik raye..kejap kbo gni, kejap g2...penin aku..tp, ayat ye 2 btol cm nk salohkn aku...hai...sabar jela ati....

n then bersambung ribut yg melanda 2 pade mek tot shema...cian kt die,x pasal2 kne tengking nga aku af8 klas amali GIS...huhuhu...sori byok2 ea shema, paham2 la aku...hehheheh

kesinambungan nye, pade kosmate aku, si shawal 2...suke sgt duk ejek2 aku, skali kne hempuk nga payung...alamak!!!!terlepas....hehheheh(walaupn lam ati memang terniat dah...hahhhahahh)...sedap kot!!!!terbalas jgok sdikit sebyok sakit ati aku 2...hehhehheh

n angin taufan 2 berakhir pade member suksisku, si ustaz akim....aku geram sgt nge die,n lastly terime la penendangku yg dh lame x menyinggah kt mane2 orang...hhuuuhuuh...tapi, aku sedih, nyesal...nape la kt akim pn aku leh terlepas laku...pdhal die la tempat tuk aku bergurau, bermanje(yeke????), bergaduh n etc...nga die aku ase selesa sgt2...ak leh jd diri sbenar aku, xyah nk hipokrit dpn akim..nk marah aku marah je, nk nanges pn aku nanges je,,,tp, lau x clap aku x lg la....hehheh saje je nk auta....
tapi kan, aku dh mesej mtk maaf, nape mu xreply kim????wt aku ase bersalah sgt2...isk33....=(
aku tau mu marah, tapi really2 sorry...xsgke akn terlepas kt mu...
mlm ni pn, even jupe kt pejabat, even aku dh senyum, die wt x nmpak...sabar jela...akim tengah panas 2 kot, bia la die sejuk dulu...pape pn aku arap aku dimaafkn....sabar loa pia...akim ngah tensen 2 kot...(motivasi diri)hehhehhehe....

hmmm...sapa la saat ni, aku cm duk salah kn diri aku je...nape aku xleh nk kawal marah aku???bkn ke skg ni baran aku dh kurang...=(
yg pasti, mulai sok, kne kontrol la sket...xmau la marah2 cm rini...

letih sudah tanganku menaip, mata pn dh start ngantuk...alangkah baek nye ak stop dlu...kecian kt bucuk2 ku memanggil mntak dipeluk...huhuhu...sabar ye baby bucuk,mama bucuk n papa bucuk....ok, get ready tuk dipeluk2...hahhahha

get set!!!!

ready!!!!

GO!!!!!!

wasalam.....=))

2 comments:

nick nin0s said...

Ya xbaik melepaskan marah kpd org lain...
kalu org wt gitu ko ya apa perasaan ya...
please control ur tempe ok :)

K2r~90 said...

ye piya .. ko jgn le slh kn diri ko jew..
saye taw anda mmpu bersabar