Wednesday, November 3

buhsan...

salam...

xtau nk citer pe..wt post ni pn sbb buhsan la..
xtaw la nape, xde mood sgt2 rini..even beberapa mlm lalu dh lalui hari yang menggumbirakan..

ha...citer sal malam 2...byk bende btol yang berlaku...
1st thing....
smlam ari tutttt.....ape 2???
jgn pk pape ea..xpenting tuk d pikir...hehhehehe
yang pasti bkn hari 'itu'...hahhahhaha

2nd event....
smlm aku g jog...nga mama aku la....jog punye jog punye jog jupe la 'dia'....
sape?????'abang' aku la...yang pasti bukan 'abang yang i2'...hehhehe
af8 letih2 jog,kami sambung nga men bola jaring...tp xbpe nk jaring la....pasal lebih byk bola out dr kne baling masuk jaring...hahahha
nk jadi citernye, tengah syok2 ktowg men, ngah kejar2 bola, tetiba satu 'benda' menimpa aku....sakit kot!!!!puas aku tahan tbuh dr jatuh last2 bergolek gak atas court 2...

oh tidakkk!!!!!!!
sluo aku!!!!!isk3......
dah koyak....
sedih2....

terlentang aku kat tengah court 2..malu kot, tp still wat muke macho...hhahahha
bebudak laki dah menjeling tgok kami tergolek...dah la member2 suksis aku je...huhu
sakit, tapi tahan lagi...aku teruskan jgak men kononnye nak score last la....
tapi, member2 aku igt cm aku nak lepas geram...geram ke????x la...saje je...

pas leh score last ball, bwu la kesakitan i2 trase..terduduk aku kat tepi court 2..tgok jela sluo aku yang koyak 2, tapi skg ni satu yang lagi penting...kaki aku......sakit!!!!!
bukak je kasut tgok2 dah melekat darah kat stoking aku 2...mam trus wt muke bersalah...xpe2, dun worry...i'm still stay macho...hhahhahha
jejalan blik bilik terhincut2...agak sakit la,tapi...tahan.....control macho la katekan...hhahhaha

dressing luke2 2 agak memeritkan...menjerit aku!!!!bergegar satu blok!!!hhahahhah
biase la luke bile kne air panas, wat lemah lembut pn still sakit...huhuhu

ha, now event ke 3......

kenduri kesyukuran...
aku yang agak x suke mungkiri janji ni, menapak la perlahan2 g blok 15...sakit 2 memang la sakit, tapi dah berjanji nga member2 aku..aku gagahkan diri jugak...
member aku si mek da ni ajak kami2 g bilik die,kononnye nk makan2 la..katenye...

mek da: ya, malam ni free x?
aku: free je, nape?
mek da: da nak ajok ya make2 mlm ni..spupu da ade wat kenduri kesyukuran..
meh la, geng2 kite je...
aku: ok, nati ya g..


menapak la aku ke blok 15....walaupun nga lgkah yang sgt perlahan..sampai je, tgok bilik da still kosong...
'mane makanan nye?'
agak musykil,tapi mals nk tye...sementara menunggu, aku nek ke bilik kak aku kat tgkat 6...lepak2 kejap, mek da dah pggil trun....ish....pe ni!!!!
tapi, aku trun gak...mkn punye pasal aku sggup....rezeki jgn ditolak...hahhaha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"hepi besday to u...hepi besday to u....hepi besday to u...hepi besday to u!!!!!"

aik!!!besday sape lak ni???aku tgok shema,shema tgok syuk,syuk tgok aku...masing2 pelik...besday sape????setau aku besday kami dah lepas berbulan2 yg lalu..

ok, xpe2..kte tgok kek...mst ade tulis nama kn????
dgn lagak semangat, aku,shema n syuk ralit duk tgok kek...
sedang kusyuk duk tgok kek 2, tetibe.....................

kukk!!!!kukkkk!!!!

ish pe ni???men2 pale plak....
bru saje aku nak berpusing trase satu lelehan yang likat menuruni rambutku...
aku terkedu....
stlah ku tatap dan ku lihat..............

Ya ALLLAH....

telur!!!!!eiiiii................yekkk!!!!!!

geram sal telur xlepas ag,tetbe mateku terasa kabur...
pe plak ni????

tatkala mate ku leh celik sket2...aduiii la....
baju itamku dah bertukar putihh!!!!cess!!!!!!

hiaaarghhhhhh!!!!!!!
lwan balik!!!!!!

aku kutip tepung2 yang bertaburan,mereka bertiga terus ku serang............

SERANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nga lagak sorang pejuang,aku lawan balik.....na, da n mah mst aku tawan!!!!

time 2, kaki yg sakit tetbe ilang...sampai melompat2 kami berenam....
klu orang len tgok mst,ish.....bahaye!!!!hahhahhaha


kesudahannye,aku terpakse tkar baju...nseb bek blik kak aku dekat, bleh la pinjam baju....bau hanyir telur wat aku termuntah2...xtahan hanyir kot!!!!

pas stengah jam, bwu aku trun balik...setelah dah wangi n rambut ku syampu berkali2...dekat nk habis sebotol...huhuhu....
rupe2nye, kak aku tau sal ni....
cess!!!leh ye wat muke innocent.....xpe2, aku igt.....

makan2....sembang2.......dah tergolek kekenyangan...hahhahhaha
geram 2 memang geram, tapi syok!!!!!
ha...makan dah,men pun dah....tolong la sket dak2 ni kemas bilik yg dah x nmpak cam bilik...hahhahah


moral of story: enjoy lagi leh enjoy.....hahhahhahaha



p/s: THANKS BEBYK WAT NA, DA N MAH!!!!!!
I LAP U ALL.............muahhhhh!!!!!

No comments: